Буве (фр. Bouvet) - ескадрений броненосець військово-морських сил Франції. П'ятий та останній броненосець типу «Шарль Мартель». Названий на честь французького адмірала, учасника Революційних та Наполеонівських воєн Франсуа-Жосефа Буве. Корабель був закладений у липні 1891, спущений на воду в липні 1894 і вступив у дію у липні 1897 року. Був останнім у серії з п'яти, "Шарль Мартель", "Карно", "Массена", "Жорегіберрі", "Буве", що формально відносяться до єдиного класу, але істотно відрізняються деталями конструкції броненосців, побудованих для ВМС Франції в 1890-х роках.
«Буве» провів велику частину служби у середземноморському та північному підрозділах Французького флоту, регулярно беручи участь у щорічних широкомасштабних маневрах.
На початку Першої світової війни броненосець супроводжував конвої з Північної Африки до Франції. Незабаром він приєднався до ескадри союзників для участі у Дарданелльській операції.
18 березня 1915 року, під час артилерійського обстрілу турецьких фортів «Буве» отримав кілька попадань, на ньому було розбито частину казематів і виведено з ладу носову вежу через поломку системи продування люфи. На броненосці почалися пожежі. Близько 13:54 у «Буве» потрапив 356-мм снаряд, потім стався вибух порохових льохів і корабель затонув протягом двох хвилин. Загинули 639 членів екіпажу, включаючи командира, капітана 1-го рангу Де ла Туша. Есмінці, які прийшли на допомогу, врятували лише 48 осіб.
За іншою версією, причиною загибелі корабля став підрив на мінному загорожі, потай виставленому турецьким мінним загороджувачем «Нусрет» у ніч із 7 на 8 березня.
У той день також були потоплені два британські броненосці. Ці втрати переконали союзників у неможливості прориву флоту через Дарданелли без підтримки сухопутних сил, що призвело до ухвалення рішення про висадку десанту та проведення наземної операції на півострові Галліполі.
Цей журнал містить модель лінкора на 1898р.
Модель складного рівня. Є двосторонній друк деталей. Є запас кольору та друк металіком деяких деталей. Текстова інструкція українською, польською, німецькою та англійською мовами.
До журналу доступні фототравлення, лазерне різання, 3D-друк та палуби
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №385,battleship "Bouvet", разработчик - Алексей Марьясов, масштаб 1:200.
«Буве» (фр. Bouvet) — эскадренный броненосец военно-морских сил Франции. Пятый и последний броненосец типа «Шарль Мартель». Назван в честь французского адмирала, участника Революционных и Наполеоновских войн Франсуа-Жосефа Буве. Корабль был заложен в июле 1891, спущен на воду в июле 1894 и вступил в строй в июле 1897 года. Был последним в серии из пяти, «Шарль Мартель», «Карно», «Массена», «Жорегиберри», «Бувэ», формально относящихся к единому классу, но существенно отличающихся деталями конструкции броненосцев, построенных для ВМС Франции в 1890-х годах.
«Буве» провел большую часть службы в средиземноморском и северном подразделениях Французского флота, регулярно участвуя в ежегодных широкомасштабных манёврах.
В начале Первой мировой войны броненосец сопровождал конвои из Северной Африки во Францию. Вскоре он присоединился к эскадре союзников для участия в Дарданелльской операции.
18 марта 1915 года, во время артиллерийского обстрела турецких фортов «Буве» получил несколько попаданий, на нём была разбита часть казематов и выведена из строя носовая башня из-за поломки системы продувки ствола. На броненосце начались пожары. Около 13:54 в «Буве» попал 356-мм снаряд, затем произошёл взрыв пороховых погребов и корабль затонул в течение двух минут. При этом погибли 639 членов экипажа, включая командира, капитана 1-го ранга Де ла Туша. Пришедшие на помощь эсминцы спасли только 48 человек.
По другой версии, причиной гибели корабля стал подрыв на минном заграждении, скрытно выставленном турецким минным заградителем «Нусрет» в ночь с 7 на 8 марта.
В тот день также были потоплены два британских броненосца. Эти потери убедили союзников в невозможности прорыва флота через Дарданеллы без поддержки сухопутных сил, что привело к принятию решения о высадке десанта и проведения наземной операции на полуострове Галлиполи.
Данный журнал содержит модель линкора на 1898г.
Модель сложного уровня. Присутствует двусторонняя печать деталей. Есть запас цвета и печать металликом некоторых деталей. Текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступны фототравление, лазерная резка, 3D-печать и палубы
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:





















Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:





Деталі на ватмані/Детали на ватмане:











